Verzending


Kan ik mijn pakketje afhalen?

Ja! Na afspraak is het mogelijk om uw pakketje bij ons af te halen. Wij bevinden ons in de leuke grensstad Menen! Wij contacteren u via mail van zodra uw bestelling klaarstaat.

Verzendkosten

Levering (*) op werkdagen in België: €4.95

(*) Als het door jou ingegeven leveradres geregistreerd staat bij bpost dan krijgen de ingestelde levervoorkeuren voorrang.
Wij hebben hierop geen invloed.
Meer informatie kan je vinden op de website van bpost: https://www.bpost.be/site/nl/ontvangen/pakjes-ontvangen/mijnvoorkeuren

Verzendkosten worden berekend per adres/levering.

Levertermijnen

  • Wij streven ernaar om je bestelling zo snel mogelijk te overhandigen aan bpost. 
  • Je ontvangt een email zodra wij je bestelling hebben ingepakt met de track & trace code van bpost.
  • Meestal komt een pakket de werkdag (maandag - vrijdag) na verzending toe maar dit is geen garantie (binnen België).
  • Het is niet mogelijk om zelf een leverdatum te kiezen.
  • Op zaterdag, zondag en feestdagen zijn er geen leveringen, tenzij Bpost dit zelf beslist.

Niet thuis?

De postbode van bpost zal één keer langskomen met je pakket. Als je niet thuis bent zal de postbode een briefje achterlaten in de brievenbus. Hiermee kan je het pakket ophalen in het postkantoor of postpunt in de buurt.

Terug naar afzender

Zorg ervoor dat het adres dat je ons doorgeeft volledig en correct is en vermijd extra retour- en verzendkosten.

- Onjuist / onvolledig adres
- Bestemmeling verhuisd
- Levering geweigerd
- Pakket niet op tijd opgehaald in het postkantoor/postpunt of pakjesautomaat

Bpost rekent ons bijkomende kosten aan als een pakket "Terug naar afzender" komt. Deze kost (€2.75) wordt doorgerekend aan de klant. Het pakket kan nadien opnieuw verzonden worden mits betaling van de verzendkosten en retourkosten. Ook als het pakket de eerste keer gratis verzonden werd.

Pakket beschadigd of verloren

Hiervoor zullen wij een dossier opstarten bij bpost. Daarvoor hebben wij foto's nodig van je toegekomen pakket. Zonder deze foto's kunnen wij geen dossier opstarten.

- Foto van de beschadigde inhoud
- Foto van de verzenddoos waarop het bpost verzendlabel duidelijk (!) leesbaar is.

Is de status van bpost "Afgeleverd aan huis" maar hebt u niets ontvangen?
Stuur ons een mail met uw bestelnummer en telefoonnummer en dan contacteren wij u voor een oplossing.

Hou er rekening mee dat wij afhankelijk zijn van de snelheid waarop bpost het dossier van verlies of schade zal verwerken.

Verschillende adressen per bestelling?

Momenteel is het niet mogelijk om tijdens één bestelling verschillende leveringsadressen op te geven. Willen jullie meerdere mensen verrassen met een super lekker XtraSweet snoeppakket dan moeten jullie telkens een nieuwe bestelling  plaatsen. We bekijken dit en hopen dat we het kunnen oplossen zodat jullie in de toekomst meerdere pakketjes per bestelling kunnen versturen.



Heb je nog vragen?

Stuur ons een mailtje (contact@xtra-sweet.be)